Apple Pluss plāns atmaksājies.

Funkcijas aprobežojas ar iPhone 7 Plus tas palīdzēja veicināt pārdošanas apjomu lielāko viedtālruni, bet tie nav vienīgie iemesli, kāpēc procentuāli liels klientu skaits aizgāja pagājušajā gadā, analītiķi teica.

“Tirgus būtība arī mainās,” sacīja Ben Bajarin of Creative Strategies, kādā nesenā intervijā. Kā patērētāji saskaras — platekrāna viedtālruņi ar lielāku ekrānu, it īpaši – ja draugam kādam ir pievienojas efekts, ka tā ir netiešā reklāma, viņš paskaidroja.

Lai gan pāreja uz lielāku ekrānu ir bijis visspēcīgākais, Ķīnā un citās Āzijas valsts tirgos iPhone 7 Plus veidoja lielāko daļu. Jauno iPhonu pārdod arī ASV, citējot Bajarin, teica pētniecības firmas.

Pat pirms Apple atklāj iPhone pārdošanas — decembra ceturksnī, Cupertino, Calif. uzņēmums rezervējis 78.3 miljonus — analītiķi prognozēja, ka vidējā pārdošanas cena, vai ASP, būtu vairāk nekā tajā pašā periodā iepriekšējā gadā, daļēji dēļ plaši izplatītoā uzskatu, ka iPhone 7 Plus esot labāks par saviem priekšgājējiem 2014 un 2015. gadā.

Daži kreditēti iPhone 7 Plus ar tehniskajiem līdzekļiem, tad Apple piedāvāja tikai platekrāna modeļus, it īpaši portreta režīmā. Bajarin Plus-only vienojušies, ka līdzekļi varētu būt pārdošanas punktus. Bet viņi nekādas garantijas  nedeva. Tiem raksturīgas iPhone 6 Plus un 6 S Plus, piemēram, nepietika, lai padarītu šos modeļus tik veiksmīgu kā 7 Plus.

Vairāk nekā atšķirības starp iPhone modeļiem, viņš teica, bija patērētāju uztver no kopējās paketes. “Pierādījumi ir no Ķīnas mēs redzam, ka tas kļūst par kalngalu, tajā brīdī, tas ir, kad Ķīna virzās uz šo produktu, Bajarin,” teica. “Tā ir zināma vērtība, jo interesantas un dārgas tehnoloģijas kā diferenciatoru.”

Starp piegādes ķēdes īpatnībām, kas ir iekļauti šajās dzirnavās baumas visvairāk par iPhone. Šogad varētu parādīties vel dārgāks modelis, piemēram, ar izliektu OLED (organiskās gaismu izstarojošās diodes) displeju un bezvadu uzlādi.

Ne visi analītiķi bija vienisprātis ar koncepciju par piestrādes paplašināto modeli ar papildu līdzekļiem, ja rēķina, ka pircēji labprāt iegadājās telefonus arī mazāka izmēra modeļus.

“Vēl svarīgāk ir tas, ka Apple lieto [katra jauna paaudze] iPhone izturīgs un spēcīgs,” sacīja Ezra Gottheil, analītiķis ar Technology Business Research. ” Tādair tirgus realitāte, atzīstot un attaisnojot, kas palielinās cenu starpību.”

Kas ir pamatā Gottheil viedtālruņiem – pagarinot dzīves gājuma ka patērētāji varētu lietot savu ierīci ilgāku laiku. “Viedtālrunis tirgū pārorientējas uz dzīvesciklu kā PERSONĀLO DATORU tirgū,” Gottheil teica. ” Ideāli būtu, ja Apple vēl nedaudz apsteigtu tehnoloģiju līknes, lai tās klienti uzskatītu, ka viņi var dzīvot ar telefonu tik ilgi, cik viņi vēlas.”